U kent dat vast wel. U heeft een mooi product gekocht of een mooie dienst afgenomen en achteraf leest u – indien echt nodig – pas de kleine lettertjes. En ik kan u verzekeren, die lettertjes zijn niet voor niets zo klein; bij een meningsverschil zullen zij daarom vrijwel nooit in uw voordeel uitpakken.

In de zakelijke telecommarkt is het helaas niet anders. Ondernemers gaan er vanuit dat zij zaken doen met een partner die hen eerlijk en transparant uitlegt welke producten zij van hen afnemen. In de praktijk komen zij echter vaak bedrogen uit. Kosten blijken anders, de keuze blijkt voorbehouden aan toeleveranciers waarmee zij een band hebben en van het contract kun je niet meer af.

Als nieuwe glasvezelprovider zijn wij graag de luis in de pels van traditionele providers zoals KPN, Vodafone en T-Mobile. Onze missie is bedrijven de beschikbaarheid te geven over een gegarandeerde en betrouwbare glasvezelverbinding met vrij verkeer van data en internetdiensten. Helder als glas.

Iedere business case voor de aanleg van een collectief glasvezelnetwerk op een terrein begint met een inventarisatie. Op basis van een calculatie wordt het minimum aantal start aansluitingen vastgesteld. Vervolgens volgt een transparant voorstel en uitleg van de spelregels en abonnementskeuze.

FiberRevolution! biedt met deze aanpak een revolutionair glasvezelinitiatief in de Nederlandse telecommarkt. Klanten zijn ondernemers op bedrijventerreinen die kiezen voor de voordelen van een collectief glasvezelnetwerk waarbij de ondernemers mede de spelregels voor het gebruik bepalen. U heeft geen speciale bril nodig om de kleine lettertjes te lezen. Die zijn er namelijk niet. Geen onverwachte prijsstijgingen, geen wurgcontracten, geen verborgen telecomkosten, gewoon een helder aanbod.

Jochem Regtuit
FiberRevolution!